Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chidóz Nijmegen. Meer weten? Ontdek meer
Katrina
13 jun 2026 om 20:04
Everything is great and it is delivered quickly.
Malou
13 jun 2026 om 19:10
Er was iets mis gegaan met de bezorging. Hij kon er volgensmij ook niks aan doen maar me eten was wel echt te afgekoeld. Voor €20 vind ik dat wek echt heel jammer
Esther
7 jun 2026 om 20:26
altijd lekker, mag wat minder zuinig met de koriander, deze proefde ik niet echt.
Yvo
4 jun 2026 om 19:58
good quality, small quantity
Savanne
3 jun 2026 om 21:05
The food was delicious, but it would be nice if the ice cream doesn't get tossed right next to your hot burrito, melting 'till it's basically milky syrup by the time the delivery guy finally makes it to your doorstep :')
Luuk
27 mei 2026 om 11:19
Chidoz aangeraden bij collega’s. Schaamde me toen het eten uitgepakt werd. Schandalige portie grootte bij de macho nachos.
Paul
16 mei 2026 om 20:24
top en super lekker
Sara
12 mei 2026 om 10:56
Lekker maar zooo weinig voor 16€ kreeg een soort halve burito
Meike
1 mei 2026 om 19:15
Love Chidoz. Altijd mega goed gevulde burritos. Wij weigeren elders te bestellen als Chidoz een keer dicht is. Dan wachten we wel een dag