CHIDóZ NIJMEGEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1049 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chidóz Nijmegen. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 20:04 Everything is great and it is delivered quickly.
13 jun 2026 om 19:10 Er was iets mis gegaan met de bezorging. Hij kon er volgensmij ook niks aan doen maar me eten was wel echt te afgekoeld. Voor €20 vind ik dat wek echt heel jammer
7 jun 2026 om 20:26 altijd lekker, mag wat minder zuinig met de koriander, deze proefde ik niet echt.
4 jun 2026 om 19:58 good quality, small quantity
3 jun 2026 om 21:05 The food was delicious, but it would be nice if the ice cream doesn't get tossed right next to your hot burrito, melting 'till it's basically milky syrup by the time the delivery guy finally makes it to your doorstep :')
27 mei 2026 om 11:19 Chidoz aangeraden bij collega’s. Schaamde me toen het eten uitgepakt werd. Schandalige portie grootte bij de macho nachos.
16 mei 2026 om 20:24 top en super lekker
12 mei 2026 om 10:56 Lekker maar zooo weinig voor 16€ kreeg een soort halve burito
1 mei 2026 om 19:15 Love Chidoz. Altijd mega goed gevulde burritos. Wij weigeren elders te bestellen als Chidoz een keer dicht is. Dan wachten we wel een dag
26 apr 2026 om 18:15 Eten was heerlijk